fbpx

קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשתות החברתיות הפך כבר מזמן לערוץ שיווק שהוא חובה עבור כל סוגי העסקים.
בעידן של היום כל בעל עסק חייב להיות נוכח בפלטפורמות החברתיות.
הרשתות החברתיות מלאות במפרסמים.
כל מודעה רביעית בממוצע קופצת לנו כמודעה ממומנת, על רובן אנו מדלגים בלי לשים לב אבל יש מודעות שגורמות לנו לעצור לרגע, להתעניין, לעבור על המסר השיווקי ואולי גם להשאיר פנייה או לבצע רכישה אונליין.
מה ההבדל בין הפרסומות הרבות שדילגתם עליהן לבין זאת שגרמה לכם לעצור?

כמו שכולכם יודעים מאחורי כל פלטפורמה ברשתות החברתיות יש מערכת של בינה מלאכותית מדהימה שיודעת לזהות את הצרכים שלכם, לזהות את תחומי העניין שלכם, במה התעניינתם לאחרונה ויודעת גם להקשיב למה שאתם מדברים ומקפיצה לכם מסרים בהתאם.

אז נחזור רגע לסיבה שגרמה לכם לעצור.
נתחיל מזה שהפרסומת הייתה שונה משל כל האחרים והיה בה משהו שבאמת משך אתכם פנימה ופה בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.
יש לנו את הכלים לזהות מי הקהל שמעוניין במוצר או בשירות שלכם, אנחנו יודעים לגרום לו ללחוץ על המודעה שלכם, להשאיר פרטים או לבצע רכישה אונליין.
אנחנו פשוט יודעים לעשות את זה ע"י צוות מומחים שכל אחד מתמחה במחלקה שלו, על מנת לבנות מותג ברשתות החברתיות אנחנו צריכים צוות חזק שיודע לנגן יחד בסינרגיה מושלמת.
הצוות שלנו מורכב מצוות גרפיקיאים שהוא לא פחות ממטוס קרב, עורך וידיאו שיודע להטיס חללית ולהנחית אותה בשלום, קופירייטר יצירתי וחד כמו תער, כמובן כל זה לא יכול לצאת לפועל בלי מומחה PPC שייקח את כל הטוב שארזו לו בעטיפה מנצנצת ויידע להגיע בדיוק לקהל שמתעניין במוצר/שירות שלכם.
תהיו בטוחים שהוא ירדוף את הלקוח הפוטנציאלי עד שייבצע המרה/ רכישה
מערכות הניהול ברשתות האלו חכמות, מתקדמות ונותנות אין ספור כלים שבאמצעותם אנחנו יודעים לנתח נתונים ולהפיק לקחים ברמה יום-יומית ומשם לדעת לשפר את המודעות בכל רגע נתון.
כמובן שכל זה לא יכול לצאת לפועל ללא תוכנית אסטרטגית מדוייקת. 
כמו שלא נשלח חיילים לשטח ללא מפקד וללא הוראות ביצוע מראש, ככה גם לא נצא למסע שיווקי ללא איפיון מעמיק, מחקר מתחרים, הבנת היתרונות והחסרונות של העסק שלך ותוכנית ביצוע עתידית.

רשתות חברתיות

פייסבוק

פייסבוק היא הפלטפורמה המושלמת לעסקים המעוניינים להגדיל את המודעות למותג שלהם ולהגדיל את מחזור המכירות שלהם. בפייסבוק רשומים כ-2.3 מיליארד משתמשים בכל העולם, שהם 22% מאוכלוסיית העולם כולו, מתוכם, 5 מיליארד (יותר מ-65%) משתמשים בפייסבוק מדי יום.
ובישראל? יש 6 מיליון משתמשים רשומים – 75% מכלל האוכלוסייה בארץ (!!) ורובם גולש דרך הנייד.

אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה המאפשרת לבעלי עסקים ולמותגים להביע את עצמם באמצעות תוכן ויזואלי כמו תמונות, סרטונים, סטורי ותדמית. החשיפה באינסטגרם גבוהה מאוד לעומת פלטפורמות אחרות וזה אחד היתרונות הבולטים שלה. בישראל (נכון לשנת 2018) יש 3,400,000 משתמשים חודשיים. מתוכם 2,100,000 משתמשים יומיים.

 

טיק טוק

בשנתיים האחרונות, נראה שהלהיט התורן הוא טיקטוק :(TikTok (רשת חברתית שמתמקדת בסרטונים קצרים, ולפני כשנה הוערך שוויה של החברה המפעילה אותה בלפחות 75 מיליארד דולר. בעוד שלפייסבוק לקח 8 שנות פעילות להגיע למעמד זה, ל- ByteDance ,מפעילת טיקטוק,זה לקח רק 6 שנים מתוכם שנתיים של פעילות חו"ל.

לינקדין

LinkedIn היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה. החברה הוקמה בדצמבר 2002, כאשר אתר הרשת הושק במאי 2003 והוא בבעלות "תאגיד לינקדאין". נכון ליוני 2019 רשומים באתר כ-630 מיליון משתמשים, הפוטנציאל בלינקדאין הוא עצום, הפלטפורמה היא ידידותית, מציעה זירת פרסום ומקור תנועה איכותי לגיוס לידים, בסיס יציב למיצוב העסק ולהגברת ה- engagement עם קהל היעד הרלוונטי, SEO בגוגל, נטוורקינג מקצועי ובשורה התחתונה – כסף.

 

אז מה אנחנו עושים בשבילכם?

אסטרטגיה שיווקית

מילה שפוגשים אותה ושומעים עליה המון, אבל מעטים באמת יודעים איך להתייחס אליה.. זאת מילה מפוצצת,ארוכה.. ותכלס, אם אין לך את הידע והכלים לבניה ותכנון של אסטרטגיה שתייצר לך כסף ואתה רץ על בליינד בלי תוכנית פעולה ברורה, התוצאות שלך יהיו בהתאם. אנחנו מזמינים אותך להצטרף לצוות האסטרונאוטים שלנו, להתיישב בחללית, לא לשכוח לחגור חגורות בטיחות.. כי איתנו השמים הם רק תחנה קטנה בדרך אל היעד.

כתיבה שיווקית

כל אחד יודע לחבר מילים אבל הגדולה בשיווק היא לגרום למילים להשמע כ-שירים ואת המאזינים להפוך ללקוחות משלמים. 
קופירייטינג זה אחד הקריטריונים המשפיעים ביותר על קמפיין מצליח. אתם פוגשים אותם ביומיום – ברדיו, בטלוויזיה, ברשת וכמעט בכל מקום. כתיבה נכונה מבדלת אותך מהמתחרים וגורמת למותג שלך לחדור לתת מודע.

 

עיצוב והתאמה לשפת המותג

מטרתו של העיצוב הוא להעביר מסר ומשמעות למוצר או לשירות שלכם ולשקף את הערכים המובילים של המותג שלכם בצורה חיובית ולכן יש לייחס לו חשיבות רבה.

לקוחות קונים ממותגים חזקים שהם סומכים עליהם ולכן כל השפה העיצובית תהיה אחידה וחדשנית שדרכה אנו נשדר את ערכי המותג שלכם.

הקמה וניהול קמפיינים ממומנים

אנחנו נעלה עבורכם קמפיינים ממוקדי קהל יעד – האנשים הפוטנציאליים ביותר שיהפכו ללקוחות שלכם, בונים אווטאר (קהל יעד מדויק, מיקום מדויק, התנהגות, תחומי עניין וכו..)

נבצע אופטימיזציה של הקמפיינים על מנת לקבל תוצאות טובות יותר – אנשי הPPC שלנו מבצעים עבורך ניתוח מעמיק של הנתונים על מנת להבין בדיוק מה עובד בקמפיינים, מי קהל היעד הזול ביותר, מה הם תחומי העניין הרלוונטים ביותר שמביאים לך את הלידים האיכותיים ביותר ומבצעים שיפור מתמיד לקמפיינים על מנת לקבל תוצאות טובות יותר באופן שוטף. 

 

אופטימיזציה

שיפור של מערכות ותהליכים – ברמה היומיומית מחלקת הPPC שלנו עובדת מול מערכות הניהול ומשתמשת בתוכנות מתקדמות לאפיון הקמפיינים ודואגת לעבור עליהם ולראות שאין חריגות תקציב, שהכל מתקדם לפי האסטרטגיה שהגדרנו מראש ובסוף כל יום מעדכנים את מנהל תיק הלקוחות בסטטוס הקמפיינים ובמידת הצורך אנו מגיבים מיידית.

 

ליווי אישי וצמוד

לכל לקוח בחברה אנו משייכים מנהל תיק לקוחות אשר צמוד אליכם ברמה היומיות וזמין עבורכם בכל שעה במהלך היום והוא בעצם הצינור המקשר שלכם לכל הפעילות בדיגיטל.