fbpx

5 טיפים כיצד לקדם את האתר שלך בצורה אורגנית

אתה יכול למכור את המוצר הטוב ביותר בעולם, אבל ללא פרסום יעיל, אף אחד לא יידע עליו. זה שיש לך אתר באינטרנט זה לא אומר שכולם יגיע אליו אלא אם כן אתה פועל על מנת לקדם אותו. ישנם מספר שירותים זמינים כדי לעזור לך לקבל את החשיפה שם בחוץ, אבל הם עולים כסף. עם זאת, ישנן מספר דרכים להשיג את החשיפה החוצה בחינם. הנה 5 טיפים לקידום האתר שלך בחינם

קידום אתר – SEO
לפני שתתחיל לעבוד על תוכן האתר שלך, אתה צריך לדעת את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך . תוכל להשתמש בכלי מילות המפתח של Google כדי לעזור לך למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר עבור שוק הנישה שלך. זכור להתמקד במילות מפתח ארוכות זנב לעומת מילות מפתח קצרות.

התמקד במילות המפתח שיש להן תחרות נמוכה ותדירות חיפוש גבוהה , כדי לעזור לך תוכל ליצור פוסטים בבלוג באתר שלך על מנת לקבל תשומת לב. באמצעות אסטרטגיית SEO נכונה תוכל למקד מילים מובילות לקידום האתר שלך. מילות המפתח שתבחר חייבות להתווסף לכותרת, הכותרות, התוכן ותיאור הנושא. אם תוסיף תמונות, זכור לכלול את מילת המפתח בתג כותרת התמונה ובתג alt. קידום האתר שלך באמצעות SEO המסורתית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה טבעית ודירוג גבוה יותר.

רישום מנוע חיפוש
דרך פשוטה להתחיל לקבל תנועה לאתר האינטרנט שלך היא באמצעות מנועי החיפוש. שלח תוכן חדש לספריות מנוע החיפוש כמו גוגל, יאהו !, בינג וכו ', ואז תוכן זה מתווסף באינדקס שלהם.

מנועי החיפוש הגדולים מציעים את השירות הזה בחינם, ואתה יכול לרכוש אותו עם ספריות מנוע החיפוש קטן יותר גם כן. זהו אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות כדי לקדם אתר אינטרנט אם אתה מוסיף תוכן טרי מדי שבוע.

מדיה חברתית
עולם המדיה החברתית שינה לחלוטין את השיווק המקוון. יצירת חשבון מדיה חברתי (פייסבוק,אינסטגרם, טוויטר וכו’) כיום זהו כלי לגרום לאינטראקציה עם הלקוחות הרלוונטים אלייך לעיתים קרובות עולם המדיה החברתית היא הדרך הטובה ביותר לקדםאת אתר האינטרנט שלך/עסק.

תוכל ליצור קשרים עם הלקוחות, ואתה יכול לקבל תוצאות מיידיות כתוצאה של התקשורת שלך איתם. פלטפורמות מדיה חברתיות שונות מספקות פלטפורמה מצוינת לפרסם את העסק שלך לקהל הנכון. קידום אתרים באתרי אינטרנט של מדיה חברתית יכול ליצור תמונות ממותגות. שקול להפעיל תחרויות ומתנות עם דפי נחיתה ייחודיים כדי לקבל לייקים חדשים ופרטי יצירת קשר עם לקוחות. פייסבוק וטוויטר נשארים הכוחות הדומיננטיים של המדיה החברתית, אבל Pinterest ו Instagram מתחילים לתפוס תנופה ומציעות דרכים אחרות כדי לקדם את אתר האינטרנט / עסק שלך.

מיתוג – לוגו מושך ומעניין, חובה
תמונת המותג שלך/לוגו היא בעצם תקדים כיצד אנשים יזהו את החברה שלך. חשוב להשקיע זמן בבחירת לוגו על מנת לקבל את תשומת הלב של האנשים וגם כי זה הסמל של העסק שלך ומה שילווה אותך לאורך הדרך. צור חתימה עבור חשבון האימייל שלך, הודעות טקסט ופורומים הכוללים את כתובת האתר שלך. זוהי דרך נהדרת לגרום לאנשים לזהות את המותג שלך, והוא יגרום לאנשים ללחוץ על כתובת האתר.

חשוב מאוד שיהיה אתר ידידותי לנייד אם תבחר להוסיף את כתובת האתר שלך להודעות טקסט ואפשרויות פרסום אחרות לנייד. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לקדם אתר באמצעות שירותים ניידים, שקול לעבוד עם Outbrain. יש להם אסטרטגיות שיווק סלולרי ייחודי כדי לסייע לעסק שלך להשיג יותר חשיפה.

דגש על תוכן איכותי באתר
הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר בצורה אורגנית היא להתמקד בטקסט איכותי. למה אתה כותב הודעות בלוג עבור הקוראים? האם אתה נותן להם את המידע שהם רוצים, או שאתה מתמקד רק לקבל משהו “טרי” באתר האינטרנט שלך? יצירת תוכן איכותי הוא חיוני לאתר האינטרנט שלך, לשיפור הדירוג הכללי שלך.

כתוב את סוג התוכן שאנשים אחרים רוצים לקרוא ותקדם תוך כדי התוכן את האתר שלך בשימוש במילות מפתח/. כאשר אתה יוצר בלוג של חברה, השתמש ב’מחברים של Google ’כדי לעזור לך להשיג חשיפה. זה יקשר את כל המאמרים שלך יחד, וזה יהיה ידרג את האתר שלך גבוהה יותר בדירוג של Google. שלח הודעות מדיה חברתית חדשה בכל פעם שאתה מעלה מאמר חדש לבלוג. לעקוב אחר הבלוג כדי לברר מה עובד, ומה לא.

במידע ומצאת מאמר זה מעניין ותרצה עוד פרטים וסיוע מקצועי בקידום אתרך / עסק אל תהסס להשאיר פרטים ואחד הנציגים המקצועיים שלנו יחזור אלייך בהקדם!

רוצה שנציג יחזור אליך?

שתפו:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים וכתבות נוספות

קופירייטינג

“איך לא חשבתי על זה קודם?” הקופירייטינג שואל את עצמו כל הזמן, כל פעם מחדש. בקופירייטינג מוצלח לרוב הרעיון כל כך פשוט, שנדמה שכל הזמן

רוצה שנציג יחזור אליך? תשאיר פרטים למטה

שינוי גודל גופנים