fbpx

איך שימוש בSEO יכול לעזור לעסק שלך לצמוח?

כל עסק, גדול וקטן כאחד זקוק כיום לנוכחות ולחשיפה באינטרנט,
העולם נוהר לכיוון הדיגיטל ומי שלא עומד בקצב יישאר מאחור,
ומי שנשאר מאחור, לא עושה כסף.

אז איך מתחילים? כי ברגע שאתה מחליט לשווק, יש המון פלטפורמות אפשריות לשיווק
ודברים נעשים מבלבלים יותר ככל שיש יותר אופציות בשוק.

דרך אחת פשוטה להתחיל בה או לשפר את השיווק הדיגיטלי שלך היא בעזרת search engine optimization או כמו שנהוג לקרוא לו – SEO.

למרות שיש פלטפורמות רבות לקדם בהן את העסק שלך, שום דבר לא מתקרב לכוחו של קידום במנועי החיפוש כי ברגע שאתה מתברג במקומות הגבוהים, אתה מקבל עבודה באופן שוטף, בלי להוציא תקציב כמעט והROI (החזר השקעה) שלך גבוה במידה ועבדת בצורה נכונה.

הנה חלק מהדרכים בהן SEO יכול לעזור לך בטווח הארוך:

אתה מקבל תנועה מכוונת ואורגנית ממנועי חיפוש ובמילות חיפוש שרלוונטיות לתעשיה שלך.
המותג שלך נחשף ליותר אנשים ומופץ יותר.
הרבה יותר קל למשוך לידים (לקוחות פוטנציאליים שהשאירו פניה) ולהפוך אותם ללקוחות משלמים!

עכשיו.. להרבה בעלי עסקים יש תפיסה שגויה לגבי SEO, שזה לא משתווה לצורת השיווק הפופולרית מפה לאוזן.
מה שהם מתקשים להבין זה שSEO הוא השיווק מפה לאוזן של עולם האינטרנט.
זאת דרך לקבל יותר פניות לעסק שלך בעלות שהיא נמוכה יותר!
כשמסתכלים על השיווק הנהוג, שיווק מפה לאוזן, מגלים שאי אפשר להרחיב את זה יותר מדי כי אתה תלוי באנשים ספציפיים, לעומת SEO שאפשר לבצע בו אופטימיזציה ולהתרחב לקהלים גדולים, מה שהופך את ה-SEO לכלי הרבה יותר חזק.

אם תסתכלו סביב, תגלו שכל עסק שנחוש לצמוח, לוקח את ה-SEO ברצינות.
זאת כבר לא רק "אפשרות" אלא חלק אינטגראלי מ-אסטרטגיית שיווק דיגיטלית יעילה בעלת פוטנציאל אדיר.

ולכן, ברגע שיש לכם אתר מעוצב יפה, עם תוכן באיכות הגבוהה ביותר, תוכן שלא רק מושך את המבקרים אלא גם מקדם אתכם במנוע החיפוש, אתם תראו את ההשפעה של זה על הצמיחה העסקית שלכם מבחינת לידים ומכירות.

אז מה זה SEO בעצם?

search engine optimization – SEO מורכב מקבוצת שיטות המסייעות לאתר שלך להשיג חשיפה בתוצאות של מנועי החיפוש. על פני השטח, SEO אולי נראה פשוט אבל זה הרבה יותר מורכב ממה שחושבים. זה מחייב להתמקד בעבודה על מספר גורמים כדי שתוכל לבצע אסטרטגיית קידום אתרים אמיתית, היא מעבר ל- "להשתמש במילות מפתח" שאנשים מחפשים..

כדי להפיק את המרב מ-SEO אתה צריך לדעת כיצד פועלי מנועי החיפוש ואיזה קריטריונים הם מחפשים בדיוק. עליך להיות מודע לאופן בו קהל היעד שלך משתמש במנועי החיפוש כמו גוגל ובאיזה מילים הם משתמשים כדי לחפש את השירותים שאתם מציעים.

הרעיון הוא לא רק להפוך את אתר האינטרנט שלך לרלוונטי בתחומי עניין של מנועי החיפוש אלא גם רלוונטי לקהל היעד שמשתמש בהם. ברגע שהאתר שלך צמוד לאינדקס ומדורג בדף הראשון עבור מילות המפתח שלך אתה תראה בעצמך שלקבל עזרה לקידום אתרים כדי להצמיח את העסק שלך, שווה את זה.

גם אם באתר שלך יש כמות מכובדת של תוכן (שזה מצוין ל-SEO) זה לא מספיק. אתה צריך לוודא שהאתר שלך בנוי בצורה טובה עיצובית/פיתוחית (כלומר בנוי טוב ב-"מאחורי הקלעים") ויש לו תוכן ממוקד ורלוונטי כל הבחינות כי כשמדובר בדירוג אתרים, מנועי חיפוש כמו גוגל רוצים להתמקד באיכות התוכן ביחד עם המבנה הכולל של האתר.

כמו כן, חשוב לזכור כי קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, לא דבר חד פעמי. כל מנועי החיפוש הגדולים משכללים ומשדרגים באופן שוטף את הדרך שבה הם מדרגים את האתרים מה שאומר שצריך תמיד להתעדכן כדי לא לפגר מאחורי המתחרים שלך ולהמשיך להוביל בתחום שלך
המטרה הסופית של כל מנוע חיפוש היא לספק למשתמשים שלו את התוצאות הרלוונטיות ביותר ולכן חשוב שנעמוד בקצב עם השינויים.

איך SEO יכול לעזור לעסק שלי לצמוח?

לעסק שלך יש קהל יעד שהוא פונה אליו, על ידי יצירה ופרסום תוכן (על בסיס קבוע) שמתמקד בנושאים הקשורים לעסק שלך, אם התוכן שלך איכותי אז מנועי חיפוש כמו גוגל לא יהססו לדרג אותך גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מה שעוזר לך לייצר תנועה לאתר ללא עלות (דרך מנועי החיפוש בצורה אורגנית).
עכשיו, ברגע שהצלחת להזרים תנועה של גולשים בצורה אורגנית לאתר שלך, אתה צריך גם לדאוג לזה שהם ינקטו בפעולות הנכונות ברגע שהם יהיו שם! להביא אותם לאתר זה רק החלק הראשון 😉

לפני שאתה מחפש לקדם את האתר שלך ולייצר אליו עוד תנועה עלייך לדעת מדוע אתה רוצה שאנשים יגיעו לאתר שלך, איזו פעולה תרצה שהמבקרים שלך יבצעו ברגע שיגיע לאתר שלך..?

אתה רוצה שהם ימלאו הצעת מחיר/טופס ליצירת קשר?
אתה רוצה שהם יצטרפו לרשימת התפוצה שלך?
אתה רוצה שהם יקנו ממך מוצרים/שירות ישירות דרך האתר?

הסיבה היחידה שאתה עושה SEO היא כדי לקדם את העסק שלך ולהוציא ממנו את המיטב, זה יקרה רק ברגע שיהיה לך ברור איך אתה ממיר את תנועת הגולשים שאתה מביא לאתר לכסף! כי אם אין לך תוכנית ברורה ו"מסע לקוח" שאתה רוצה להעביר את הלקוחות שלך, מה הטעם להשקיע זמן/כסף בלקדם את האתר שלך? זכור, המבקרים באתר שלך הם בעלי ערך רק ברגע שהם מבצעים את הפעולה שרצית שהם יבצעו בין אם זה להשאיר פרטים או לרכוש מוצר/שירות שאתם מציעים. הדבר האחרון שאתה צריך באתר שלך זה מבקשים שנכנסים ועוזבים וכנראה לא יחזרו לעולם..

לסיכום, צמיחת העסק שלך בעזרת SEO היא לא מדע טילים, כל עוד אתה יודע איך להמיר את התנועה שלך לכסף, כל מבקר שמגיע אלייך מגוגל יהיה שווה את זה.

רוצה שנציג יחזור אליך?

שתפו:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים וכתבות נוספות

קופירייטינג

“איך לא חשבתי על זה קודם?” הקופירייטינג שואל את עצמו כל הזמן, כל פעם מחדש. בקופירייטינג מוצלח לרוב הרעיון כל כך פשוט, שנדמה שכל הזמן

רוצה שנציג יחזור אליך? תשאיר פרטים למטה